search

27 decembrie 2011

Sarbatori Fericite!

Dragii mei,

Se-apropie sfarsitul de an 2011 si imi amintesc cu bucurie toate momentele frumoase pe care le-am petrecut impreuna cu voi.
Impreuna am fost la targuri, la expozitii, am colaborat cu reviste, am dat interviuri, am aparut la tv si totul a fost minunat.
Cu ocazia acestui sfarsit de an va multumesc tuturor ca mi-ati fost alaturi, m-ati ajutat la nevoie ( cu poze pentru produse, la impaturit hartiute pentru sarbatori, cu sprijin moral ori de cate ori eram necajita)si mi-ati oferit o particica din timpul vostru.

Imi doresc ca si anul viitor sa fie plin de evenimente, sa fim cu totii mai creativi si sa ne afirmam mai mult.

Va doresc un an nou cu realizari, cu sanatate, bucurie, fericire si sa reusiti sa puneti in practica tot ceea ce va doriti.

La multi ani!

Cu respect,
Georgiana Gherghina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu